חישה אישית

אנו בטוחים שלכל אחד ואחת מכם יש שאלות רבות לגבי איכות האוויר בבית, בעבודה ובעיר חיפה בכלל. בכדי לסייע לכם לענות על שאלות אלו, אנו מאפשרים לשותפים בפרויקט לקבל חיישן אוויר נייד, לפרק זמן של עד חודש, ולבצע בעזרתו את מדידות המעניינים אתכם.

יש לנו תנאי אחד- את המדידות שאתם מבצעים לא תשמרו לעצמכם בלבד. שיתוף הקהילה במדידות ובמסלולים שלכם יתרום לכולנו במיפוי ובהבנה של איכות האוויר בצורה הטובה ביותר.

ליצירת קשר עם חישה אישית

חיישן נייד

פוסטים של חישה אישית:

השוואה בין חדרים שונים בבית

השפעת רכבים על איכות האוויר בקירבת בית הספר

איכות האוויר בטבעון

בישול בכיריים

 

שאלות נפוצות:

מי יכול להשתתף בחישה אישית?
כל אחד. לכל אחד מכם בוודאי ישנה שאלה לגבי איכות אוויר, בשביל לעזור לכם לענות על שאלות אלו, הקמנו את חישה אישית. כל אחד מוזמן לפנות אלינו ולקבל חיישן לשם ביצוע מחקר אישי. אין צורך בידע מקדים.

על איזה שאלות ניתן לענות בעזרת חישה אישית?
תחום השאלות כל כך רחב שקשה לפרט. מספר דוגמאות לשאלות: האם לפתוח היום חלון? באיזו דרך עדיף ללכת לעבודה? ברכב, עדיף עם או בלי אוורור חיצוני? מקווים שנתנו לכם השראה. רק אתם תחליטו מה אתם רוצים לחקור.  

כיצד משתפים את הקהילה?
כל משתתפי חישה אישית מקבלים טופס קצר ופשוט בו הם מציינים את מטרת המחקר, הדרך והמיקום בו ביצעו את המדידה ואת התוצאות והמסקנות שלהם. לאחר מילוי הטופס, צוות חשים את האוויר יכתוב פוסט המסכם את המחקר, ויעלה אותו לאתר הפייסבוק של הפרוייקט. 

אפשר דוגמא?
בוודאי. ראו את הפוסט האחרון של חישה אישית:

השוואה בין חדרים שונים בבית